24.2.08

DAG 4





Hallo iedereen,
Deze morgen werden we weer wakker met aan het raam een helderblauwe hemel. Na een stevig ontbijt haastten we ons naar het superleuke skigebied vlakbij ons hotel. De beginners nemen reeds sleepliften en kunnen al bochten maken. Voor de gevorderden hebben de pistes geen geheimen meer.
In de namiddag zijn we met de bus naar Grimentz geweest. Dit dorp is voor een deel autovrij en bestaat uit hele oude, houten huizen. Hier moesten we een zoektocht doen. In groepjes van 3 à 4 personen moesten we op zoek gaan naar 22 borden en bijhorende vragen.
Na het avondeten werden we verwacht in de feestzaal waar de plaatselijke vedette en tegelijk superlieve skimoni een heuse show ten beste gaf. Op zijn gitaar tokkelend zong hij bekende Vlaamse liedjes. Reini is een een Zwitser die Nederlands geleerd heeft van de Belgische kinderen en met hart en ziel skilessen geeft.
De tweede jarige ben ik, Brend Hautekeete van 5A. 's Morgens vroeg werd ik wakker gezongen door mijn klasgenoten en werd ik bedolven onder de vele kussen. Zelfs de skimoni trakteerde mij en mijn skigroep op een après-ski : grenadine, hhhhhmmmmmmm lekker.....
en de hele dag liep ik rond met een speciale das, gekregen van de moni's.
Vele groeten en tot morgen.

1 opmerking:

mama Brent V.H. zei

Hallo iedereen,

Het zijn weer prachtige beelden die we te zien krijgen! Volgens jullie berichten worden jullie daar echt wel verwend en hebben jullie geen "heimwee" naar Wolvertem.
Geniet nog maar veel van de sneeuw en van het prachtige weer!!!
Gelukkige verjaardag aan de jarigen! Tot een volgende keer!!!

Mama, papa en zus van Brent V.H.